Branäs

Idag drog jag och Jessica till Karlstad för de hade någon speialdag på arbetsförmedlingen där, vintersäsongsarbete.
Fick hem en lapp på posten om det och där stog det att man skulle ha med CV. Men när vi väl var där så prata vi med en kille där från Branäs som vi prata med i bara 2 min typ och han sa att man skulle göra allt på internet. Så vi hade inte behövt åka dit egentligen. Surt!

Och nu när jag väl söker så funkar inte skickningen, provat flera gånger nu. Entra får dom säkert alla och jag inte vet om det, eller så får de inget. GAH varför kunde dom inte bara ta emot mitt CV där för?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet vad du menar, arbetsförmedlingen är helt värdelösa faktiskt. Inte till någon större hjälp, snarare problem! hehe

2009-08-31 @ 19:45:55
URL: http://malinmariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0